dve PC na UPS

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 5 15:51:01 CEST 2003

> Pokud ten switch neni primo na te UPS ktera napaji ty masiny, tak je to
> nepouzitelne. Protoze kdyz mate vypadek, tak UPS co napaji servery chvili
> pracuje a po nastavene dobe servery shodi a vypne se. A zatim druha UPS
> u switche pracuje do uplneho vybiti a potom se vypne. Kdyz nabehne
Mate jiste pravdu, ale ja tam mel smajlika. chtel jsem tim rici, ze 200VA
UPS by podle me mela ten switch udrzet na baterkach snad i 24 hodin, protoze
kolik muze zrat switch, kdyz se na nem nic nedeje? Sam o sobe ma tusim 12W
za plneho provozu, to by bylo teoreticky 16 hodin. Kdyz nebude nic delat,
tak nebude snad mit tak velkou spotrebu.

--
Petr