TV tuner

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Čtvrtek Červen 5 12:02:04 CEST 2003

On Thu, 5 Jun 2003, "Jiří Lisický" wrote:

> Měl jsem ji kdysi chvilku půjčenou - nejsem si úplně jistý tím názvem, možná
> tam bylo ještě "pro". Ale měl jsem problém s dálkovým ovládáním. Některá
> tlačítka dávala stejné kódy, takže i když dálkové ovládání vypadá moc pěkně

ano, to je pravda, ale ony kdyz hazou ten kod, tak tam je jeste hodnota. A
i kdyz je stejny kod, tak se to da rozlisti podle hodnoty, ale to uz je
vice hackovani :-)

> a má spoustu tlačítek (s MediaForte PV951 se vůbec nedá srovnat) nedařilo se
> mi je všechny použít.

konec koncu, lze preci pouzivat i jiny dalkovy ovladac...

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at kyselica.eunet.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488