TV tuner

"Jiří Lisický" lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Červen 5 07:33:28 CEST 2003

V Wed, 04 Jun 2003 17:40:12 +0000, Zdenek SUTR Kaminski napsal(a):

> nevim, jestli nejvhodnejsi, ale mam Leadtek WinFast TV 2000 XP Deluxe.
> Vali tv tuner (nevim, jestli stereo), teletext, dalkove ovladani, fm tuner
> - vsechno jsem to rozjizdel v rh8.0...

Měl jsem ji kdysi chvilku půjčenou - nejsem si úplně jistý tím názvem, možná
tam bylo ještě "pro". Ale měl jsem problém s dálkovým ovládáním. Některá
tlačítka dávala stejné kódy, takže i když dálkové ovládání vypadá moc pěkně
a má spoustu tlačítek (s MediaForte PV951 se vůbec nedá srovnat) nedařilo se
mi je všechny použít.