Foták sony DSC-F77

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červen 6 09:45:35 CEST 2003

Dne čt 5. června 2003 15:02 jste napsal(a):
> Dňa Št 5. Jún 2003 08:33 ste napísali:

> Olympus Camedia 3020-Z uplne bez problemov.
> este by to xelo remote control, ale co uz...

No jo ale ta cena :-((

Nový model Camedia 3020Z je nástupcem starší a poměrně populární C3000Z,
kterou postupně nahradí. Stejně jako předchůdce bude plnit roli cenově
dostupného 3Mp digitálního fotoaparátu této značky. Vývojáři si opravdu dali
hodně práce s "optimalizací" poměru výkon/cena, takže kromě řady novinek u
C3020Z budete i řadu funkcí postrádat. Odměnou za tuto skutečnost budiž cena
27.990 Kč vč. DPH.

1.) jenom 3Mp :-(
2.) Cena :-((

Kdešto ten můj vybraný je 4Mp a s cenou pod 13000,-Kč

Jinak fakticky ho nikdo nemá a nepoužívá pod linuxem (Foták sony DSC-F77)

A můžete mi poradit na co se ptát u prodejce aby to chodilo pod linuxem ?

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |