Foták sony DSC-F77

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pátek Červen 6 13:16:47 CEST 2003

Dňa Pi 6. Jún 2003 09:45 ste napísali:

> No jo ale ta cena :-((
> novinek u C3020Z budete i řadu funkcí postrádat. Odměnou za tuto skutečnost
> budiž cena 27.990 Kč vč. DPH.
tolko uz nestoji. v Kc sa dostanete pod 20.000,-

> 1.) jenom 3Mp :-(
iba? na co potrebujete viac?
kazdy 1Mp naviac je o hodne viac na cene.
a nestaci vam vyhotovovat fotografie v rozliseni 2042x1900?
to je na 20cmx30cm vo fotolabe uplne v pohode.
nevidim zmysel momentalne viacerych megapixelov.
oki, ak xete fotit reklamy na billboardy tak ano :))

> 2.) Cena :-((
>
> Kdešto ten můj vybraný je 4Mp a s cenou pod 13000,-Kč
> Jinak fakticky ho nikdo nemá a nepoužívá pod linuxem (Foták sony DSC-F77)
> A můžete mi poradit na co se ptát u prodejce aby to chodilo pod linuxem ?
tak to vam tazko poradi :(
asi najlepsie je zobrat notebook a skusat zapojit na usb. ked sam nabehne
a da sa namountovat tak je to v pohode.

inak, ta cena 13.000 nemusi byt ziadna vyhra. pozor na optiku a fcie.
Olympus a Nikon su zname svojou kvalitou, pricom take sony su skor
hracky (dufam ze som neurazil prave niekoho v konfere kto ma sony
ako oblubenu znacku :))

alebo si kupte nejaky Hasselblad, ale tam sa pod 200.000 nedostanete :)))