Zaslani logu sitove tiskarny HP LaserJet 4100dtn na urcity pocitac

Dalibor Straka straka na vc.cvut.cz
Pátek Červen 6 11:15:21 CEST 2003

On Thu, Jun 05, 2003 at 07:25:05PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> Urcite to slo, je to par let co jsem to delal, ale dal se na to najit nejaky
> softik, co kdyz odtekla uloha do tiskarny precetl, kolik skutecne vypadlo
> stranek. Musel jsem ho upravovat, protoze byl pro nejakou jinou tiskarnu a
> ta mela pocet stran na jinem miste, ale bylo to za dopoledne v kupe.
>
> zdravim
> dan

No to by bylo super, kdyz dojde toner, tak se dva dny vsichni dohadujou,
kdo tiske nejvic... Nejak nic nemohu vygooglit. Nemate to nekdo (Honza,
Dan :-) po ruce? Mam HP 8550DN, ten soft uvnitr bude stejny.

Diky
-- Dalibor Straka