Zaslani logu sitove tiskarny HP LaserJet 4100dtn na urcity pocitac

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pátek Červen 6 11:24:22 CEST 2003

> No to by bylo super, kdyz dojde toner, tak se dva dny vsichni dohadujou,
> kdo tiske nejvic... Nejak nic nemohu vygooglit. Nemate to nekdo (Honza,
> Dan :-) po ruce? Mam HP 8550DN, ten soft uvnitr bude stejny.

No ja jsem si s tim tak pred pul rokem hral. ifhp (nebo tak nejak, balik
ovladacu od hp pro ty jejich vytvory) umi precits stav HW pocitadla na
tiskarne. Problem je v tom, ze to neumim nejak ciste integrovat do
tiskoveho procesu, aby to precetlo pocitadlo v ten spravny okamzik mezi
dvema ulohami.

Pres SNMP jsem to zatim nezkousel. Hlavne ted nemam moc potrebu, protoze
zrovna je u nas politicka situace takova, ze se mnozstvi tisku nehlida :-))

-- Honza