Acrobat Reader plugin v Mozille je nejaky divny

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Červen 6 11:45:04 CEST 2003

Dobrý den,

občas používám Acrobat Reader na čtení PDF souborů. Do Red Hat Linuxu 9
jsem si nainstaloval Mozillu 1.4 (staženou z rwahide) a Acrobat Reader
5.06 + plugin (z gurulabs).

Když v mozille klepnu na pdf soubor, spustí se embedded Acrobat, který
funguje OK, kdyby ovšem při prohlížení nezačal proces Mozilla-bin
dohromady s procesem X využívat 100% procesorového času.

Docela by mi to nevadilo, kdybych ovšem nepracoval na notebooku, který
se zatíženým procesorem automaticky zvětší otáčky ventilátoru a začne
o poznání více hřát, což je velice nepříjemné.

Když ten stejný soubor stáhnu k sobě na disk a pustím Acrobat Reader
bez Mozilly, vše funguje tak jak má.

Ví někdo jak na to?

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX