Acrobat Reader plugin v Mozille je nejaky divny

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Červen 6 12:27:02 CEST 2003

On Fri, 6 Jun 2003, Miroslav Petricek wrote:

> Dobrý den,
>
> občas používám Acrobat Reader na čtení PDF souborů. Do Red Hat Linuxu 9
> jsem si nainstaloval Mozillu 1.4 (staženou z rwahide) a Acrobat Reader
> 5.06 + plugin (z gurulabs).
>
> Když v mozille klepnu na pdf soubor, spustí se embedded Acrobat, který
> funguje OK, kdyby ovšem při prohlížení nezačal proces Mozilla-bin
> dohromady s procesem X využívat 100% procesorového času.

> Když ten stejný soubor stáhnu k sobě na disk a pustím Acrobat Reader
> bez Mozilly, vše funguje tak jak má.

Zkuste starsi verzi 5.0.5 acrobatu - je tam nejaky bug - vice viz.

plugindoc.mozdev.org/cs-CZ/linux.html

Mne se zase stava, ze kdyz necham nacist jiz nekolikaty PDF soubor, ze se
zacne stahovat, ale zachvilku mozilla zahlasi done a zustane prazdna
obrazovka (jako kdyz si date novy tab) - pomuze z shodit a znovu spustit
mozillu - s timhle se nekdo nesetkal?

(deje se to jiz delsi dobu - minimalne tak od 1.1, 1.2.1, 1.3.1, 1.4 -
acroread jsem zkousel 5.0.5 i 5.0.6)

Diky

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek