Athlon64

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Červen 6 12:18:13 CEST 2003

On Fri, 6 Jun 2003, Petr Klima wrote:

> Pokud jde o Linux - pripravuji se vyznamne distribuce optimalizovane
> pro x86-64, nektere uz jsou hotove. Suse je tusim beta, stejne jako
> Redhat. Neco z Debianu mozna uz taky bude. Kompilovane distribuce jsou

Jenom doplnim - preview RedHatu se jmenuje GinGin64, SuSE jiz ma hotovy
produkt - Enterprise server a taky se s tim vsude chlubi - je to prvni
finalni produkt pro tyto procesory. Jinak doporucuji ke shlednuti napr.

http://www6.tomshardware.com/cpu/20030422/index.html

(4Tosujak - to je presne to s cim jsme si hrali)

> MFlops/m^3, pripadne transakcne zalozene benchmarky by mohly misto
> $/tmpC (dolary na transakci) merit v m^3/tpmC (metry krychlove na
> transakci), radsi ale v cm^3/tpmC, at to nejsou takova velka cisla.

A kdyz pouzijete blade servery/hpc tak se dostanet zase nekde jinde :-)

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek