Athlon64

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Červen 6 12:19:42 CEST 2003

On Fri, 6 Jun 2003, Petr Klima wrote:

> [...]

Jenom jeste drobnost - zatim jsou k dispozici Opterony, Athlon64 -
desktopova verze (s mensi cache atd.) bude nekdy - na podzim? - nejsem si
jist ale ted jeste urcine neni ani uvedena natoz v obchodech.

Bye

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek