Athlon64

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Červen 6 15:30:12 CEST 2003

> Jo, taky říkal, že tam budou nějaká upravené ME.

Upravene Windows ME?!?!?!?!?! To si snad dela legraci.... ty mu rychleji
pobezi i na celeronu 1.3g/tualatin, nepotrebuje super moderni 64bit cpu.

> To je všechno krásné, ale nejhorší je, já vůbec nic tak výkonného
> nepotřebuji. Všechny programy, které používám, měly své textové analogie
> velké tak do 100 kB a běželo to na 286 s 1MB paměti:) Samozřejmě
> nepočítám multimédia, to je jiné kafe.

Jo jo, multimedia, animovana poloprusvitna menu... to je vec. Jak nam bez
nich bylo skvele, chodili jsme do kina, do parku, znali se osobne. Ted
cucime ma animovane blbiny a divame se na divx pochybneho puvodu (pripadne
takove vyrabime ;-) )

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz