Athlon64

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Červen 6 16:30:06 CEST 2003

On Fri, Jun 06, 2003 at 03:30:12PM +0200, Zdenek Mazanec wrote:
> Jo jo, multimedia, animovana poloprusvitna menu... to je vec. Jak nam bez
> nich bylo skvele, chodili jsme do kina, do parku, znali se osobne. Ted
> cucime ma animovane blbiny a divame se na divx pochybneho puvodu (pripadne
> takove vyrabime ;-) )

Vy na svem Linuxu nemate textovou konsoli na 21" monitoru s
framebufferem pro podporu vice nez 25 radku? Pripadne celou plochu X
pokrytou xtermama? Taky nesnasim 5ti megovej program "Hello world!".
Doba je takova. Rychlost vyvoje versus kvalita, rychlost behu a  velikost
programu.

Typickym zroutem je treba java na webovem serveru. Ma svuj framework a
potrebuji na serveru 2GB pameti, aby zaroven mohlo pracovat 100 studentu
s javovym webem pristupujicim do oraclu. Mam Linux + Apache + IBM Web
Sphere (javovy webserver) a javova aplikace, je to multi-threadova
chujovina (vysledek je videt na www.kos.cvut.cz). Stranky programuje
externi firma a ja fakt netusim, jestli je spravne kvuli par studentum
navic dokoupit dalsi Giga ramky. Nemate nekdo podobne zkusenosti? At
vim, ze je to obecny problem.

-- Dalibor Straka