Athlon64

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pátek Červen 6 14:58:28 CEST 2003

> Já bych rád, jenže na mýho synátora platí praktická ukázka a to je mne v

nechci Vam do toho kecat, ale:

* synatorovy windoze ten procesor VUBEC nevyuziji
* jestli si to nenecha rozmluvit, pomahaji pak nepocitacove prostredky

> Bohužel musím konstatovat fakt, že když nainstaluji Linux z běžných
> distribucí, běží obyčejné desktopové aplikace nesrovnatelně pomaleji než
> ve Windowsech. Zejména diskové operace, to je horor. Člověk nechce pořád
> řešit problémy s foťáky, atypickými vypalovačkami nebo grafickými
> kartami. Pokud se tomu člověk nevěnuje denně, tak je neřešitelné. Jako
> desktop je to tak poměrně neohrabaná věc. Na kompletní přechod to ještě
> není zralé. Jinax Linux fandím, je příjemné vědět, že zdrojáky užívaných
> programů jsou věřejně prošťouratelné a není to černá skříňa, závislá na
> [...]

Chcete vyvolavat flame nebo se ptat na to, jestli Vam pobezi linux na
Opteronu?

> To je všechno krásné, ale nejhorší je, já vůbec nic tak výkonného
> nepotřebuji. Všechny programy, které používám, měly své textové analogie
> velké tak do 100 kB a běželo to na 286 s 1MB paměti:) Samozřejmě
> nepočítám multimédia, to je jiné kafe.

Tak proste tak neco vykonneho nekupujte... Jak proste. Nebo to nejsou Vase
penize?

--sutr