Auto záloha DB MySQL do TXT + poslani emailem

Pavel Benisek pavel.benisek na vogel.cz
Sobota Červen 7 12:33:47 CEST 2003

Neni to to nebezpecne?
Mam pocit ze mysql umi neco na zpusob mirroru, takze kdyby se vytvoril
nejaky sifrovany tunel a mirror prohnal prez nej, tak by se setrily
prenesena data a neposilalo by se to vsem na ocich. Pokud placam
nesmysly, tak se omlouvam, jde jen o uvahu.
Zatim to resim kombinaci mysqldump a rsync prez ssh.

Pavel Benisek