r00t.cz r00ted

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červen 7 15:26:58 CEST 2003

On Sat, Jun 07, 2003 at 12:04:22PM +0200, BugTraq wrote:
> Zdravim,
>

> Cele je to otazkou tolerance a rozumneho pristupu. Chapu, ze to nastve x desitek fanatiku, kteri tady bohuzel existuji. Ale to je jejich problem. Inteligentni a tolerantni clovek, kterych je snad v linuxove komunite dost (alespon ja jsem zatim poznal hodne lidi tohoto typu), proste situaci pochopi a nebude to brat nijak tragicky.

Hmm... se vsi uctou, ale nejak nechapu ten "rozumny pristup".
Tahle reklama proste neni jen takova neskodna zalezitost, protoze
pomaha presnemu opaku, nez o ce se vetsina linuxaku snazi.

(Koneckocnu, pokud by M$ nedelal to, co dela, asi byste prilis linuxovych
"fanatiku" nenasel; jenze jakmile vam nekdo zacne hodne zneprijemnovat
zivot, tak se proti tomu clovek zacne vymezovat. To je snad prirozene.)

Nerikam, ze kvuli tomu zacnu bojkotovat root.cz, ale rozhodne mi to neprijde
jako dobra vizitka ("Jak mam potom verit vecem, ktery se na root-u pisou,
kdyz vim, ze se da koupit").

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/