r00t.cz r00ted

hrbek na iinfo.cz hrbek na iinfo.cz
Sobota Červen 7 16:17:49 CEST 2003

On Sat, Jun 07, 2003 at 03:26:58PM +0200, Petr Tomasek wrote:
> Hmm... se vsi uctou, ale nejak nechapu ten "rozumny pristup".
> Tahle reklama proste neni jen takova neskodna zalezitost, protoze
> pomaha presnemu opaku, nez o ce se vetsina linuxaku snazi.
>
> (Koneckocnu, pokud by M$ nedelal to, co dela, asi byste prilis linuxovych
> "fanatiku" nenasel; jenze jakmile vam nekdo zacne hodne zneprijemnovat
> zivot, tak se proti tomu clovek zacne vymezovat. To je snad prirozene.)
>
> Nerikam, ze kvuli tomu zacnu bojkotovat root.cz, ale rozhodne mi to neprijde
> jako dobra vizitka ("Jak mam potom verit vecem, ktery se na root-u pisou,
> [...]

Neuvedomuje si jednu vec. Root uz vychazi nekolik let a za tu dobu myslim pro
linuxovou komunitu uz neco udelal. Jenze znovu opakuji - k tomu, aby mohl
vychazet kvalitni obsah, musi tento obsah nejak financovat. Kdyz nebudou
penize nebude obsah. Neni si asi tezke spocitat, kolik provoz (kdyz vezmeme
jen redakcni cinnost) roota stoji. Viz http://www.root.cz/jak_psat.php4.

Muzete napsat, co tedy od nas cekate? Ze jako podnikatelsky subjekt odmitneme
nabidku, ktera zafinancuje provoz serveru? Nebo ze snizime kvalitu obsahu,
snizime pocet clanku nebo snad chcete psat 5x v tydnu 2 clanky clanky a
nekolik zpravicek denne zadarmo? My se jen snazime, aby nasi ctenari meli
pochopeni, protoze jim chceme dale dodavat kvalitni obsah - obsah o Linuxu.

A to, zda nam budou ctenari verit to, co se na rootu pise je zalezitost
pochopeni situace. MS si kupuje reklamu, nekoupil si obsah.

--
Petr Hrbek
Internet Info, s. r. o.