r00t.cz r00ted

BugTraq bugtraq na centrum.cz
Sobota Červen 7 17:27:19 CEST 2003

Zdravim,

Vam osobne neco MS udelal? Me ne.

Nelibi se mi jejich politika, cenova ani licencni a nelibi se mi MS Windows. Z techto duvodu ja osobne pouzivam GNU/Linux. To ale neznamena, ze bych MS nejakym zpusobem neustale urazel, kritizoval a nevim co vsechno. Nemam je rad, ale ignoruju je. Jsou lide, kterym jejich aktivity vyhovuji a jsou pro ne prinosne. A nevidim na tom nic spatneho. Kazdy ma svoje nazory a svoje potreby.

O co se podle Vas "vetsina linuxaku snazi"? O to, aby vytlacili MS Windows, delali, ze neexistuje a vsem vnucovali GNU/Linux? OK, pak se dostaneme na stejnou uroven, jakou ma na poli IT prave MS, protoze nase politika bude uplne stejna.

Ja osobne si myslim, ze komunita by se mela snazit ukazovat alternativy. Tj. ukazovat GNU/Linux jako alternativu k MS Windows, ale stejne tak i ukazovat MS Windows jako alternativu ke GNU/Linuxu. Alespon ja osobne tak vnimam poslani GNU projektu, ktery se snazi budovat na myslence svobody, volnosti a moznosti vyberu.

Martin Kysela

-----
Hmm... se vsi uctou, ale nejak nechapu ten "rozumny pristup".
Tahle reklama proste neni jen takova neskodna zalezitost, protoze
pomaha presnemu opaku, nez o ce se vetsina linuxaku snazi.

(Koneckocnu, pokud by M$ nedelal to, co dela, asi byste prilis linuxovych
"fanatiku" nenasel; jenze jakmile vam nekdo zacne hodne zneprijemnovat
zivot, tak se proti tomu clovek zacne vymezovat. To je snad prirozene.)

Nerikam, ze kvuli tomu zacnu bojkotovat root.cz, ale rozhodne mi to neprijde
jako dobra vizitka ("Jak mam potom verit vecem, ktery se na root-u pisou,
kdyz vim, ze se da koupit").

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/