r00t.cz r00ted

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Čtvrtek Červen 12 02:23:30 CEST 2003

Ooops. :-) To je teda neco. Kolik Vam vsem je ? 12 let ? :-)
Nechte toho uz. Pro samy lusteni Vaseho threadu urcite
spousta lidi nebude mit naladu poradit takovym LinuxLamam
jako jsem ja a ostatni zacatecnici. :-) Nechcete radeji svoji
energii venovat nam lamkam ? Z toho bude vic uzitku a Vy
aspon budete mi fajn pocit ze jste zase mohli poradit nekomu,
kdo s tim vsim zacina, nebo neco nevi. Co Vy na to pratele ?
Takovych bajtu vyplacanych o nicem ..... :-))

Jirka

ps: jestli mi nekdo budete chtit vynadat, nebo mi sdelit ze se
pletu do neceho, do ceho mi nic neni, tak mi to hodte do meho
mailu a nezente to pres konferu. :-)) Rad si necham od Linux
Guru's klidne i nadavat, jen uz s tim dejte pokoj. :-)