r00t.cz r00ted

"Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz "Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz
Sobota Červen 7 21:27:23 CEST 2003

V Sat, 07 Jun 2003 18:44:00 +0000, Petr Tomasek napsal(a):

> Hmmm... myslite, ze tam ta reklama je jen tak pro nic za nic?
> Ze to nikoho neovlivni?

To byva vetsinou ucel reklamy ne ? Predpokladam tedy, ze nechteli
prohloubit nenavist uzivatelu Linuxu vuci Microsoftu. I kdyz si
vubec nemyslim, ze nejaka nenavist je samozrejmost. Ne kazdy
bere pouzivani Linuxu jako protest pro necemu.

Berme tedy na vedomi, ze Vam osobne ta reklama vadi, spoustu lidi
na druhou stranu pobavila, navic sponzoruje provoz roota, za coz
patri Microsoftu dik.

Muzeme diskutovat spolecenskou nebezpecnost Microsoftu (viz reklama
na tabak), ale prosim ne tady!

Prosim, zastavte tok svych mentalnich zvratku dokud je cas.

Dekuji

M. Tempir