r00t.cz r00ted

Robert Vojta rvojta na unis.cz
Neděle Červen 8 08:29:57 CEST 2003

> Hmmm... myslite, ze tam ta reklama je jen tak pro nic za nic?
> Ze to nikoho neovlivni?

  Neovlivni to nikoho rozumneho ... V podstate, jediny kdo se proti tomu muze
ozvat je hrstka fanatiku v cele s Vami ...

> Hmm... mozna jo, jaxe to pozna? ;-o

  Podle tech blabolu co plodite, jak jednoduche ...

--
UNIS, spol. s r.o.                                    Robert Vojta
Jundrovska 33                                         R&D Department