Foták

Aben Siatris aben na webcom.sk
Neděle Červen 8 10:45:50 CEST 2003

Dňa So 7. Jún 2003 10:53 ste napísali:

> C-4000 funguje naprosto bez problémů, prostě ji připojíte, přepnete na
> prohlížení, natáhnete modul usb-storage (případně to za vás udělá démon),
> přimountujete a je hotovo. C-4000 mohu vřele doporučit i po fotografické
> stránce - velmi dobře funkčně vybavený, kvalita obrazu výborná. Ve své
> kategorii (současná cena kolem 16000 Kč s DPH) patří k nejlepším.
to je pravda, len si treba dat pozor na oznacovanie Ceciek pri Olympusoch
prve dvojcislie oznacuje Mpixely a druhe dvojcislie fcie.
cize ked uz tak nie C-4000 ale C-4040
zalezi vsak na co bude fotoaparat pouzivany.
inak pozor, Cecka niesu moc na pohotovostne fotografovanie. teda "aha
tu bezi pekna xolka, rychlo rychlo cvak". pri mojom 3020 je inak trosku
problem pri automatickom zaostrovani ked mam makro ;)) ale manual je
raz manual :))