Foták

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Červen 9 10:57:46 CEST 2003

Dňa Po 9. Jún 2003 10:57 ste napísali:

> [...]
> Potom mi tady někdo řekl o tom olimpusu - starší model a když jsem se díval
> na ceny tak jsem našel pouze za hromadu peněz ten model a zároveň jsem
> natrefil na ten C 4000 za celkem přijatelnou cenu, našel jsem i český návod
> stáhl prostudoval a rozhodl se ho koupit, teď jsem prodejci poslal e-mail
> takže uvidím jakou dostanu odpověď.
>
> Prostě puvodně jsem chtěl nějaký do těch 12000,- Kč pro obyčejné
> fotografování.
> No a když jsem oběvil lepší za celkem přijatelnou cenu tak jsem se rozhodl
> zrušit můj foták na kinofilm (jednooká zrcadlovka zenit) a pořídit lepší

Příspěvek byl odeslán z diskuzního fora: 12. Praxe s digitálními fotoaparáty OLYMPUS.
< http://forum.fotografovani.cz/read.php?f=52&i=9071&t=9044 >

C 750 je na pro lidi kteri chteji celkem peknou fotku, foti bezne veci za
prijatelnych svetelnych podminek a nemaji cas nebo chut si hrat s maualnimi
nastavenimi.
C 4000 je fotak hranicici s profesionalnimi kousky (vsak vychazi z profi
rady 4040) a ma dle mnoha recenzi nejlepsi optiku ze vsech Olympusu (lepsi
nez 5050).

10x zoom je sice fajn vec, ale pokud nejsi paparazzi nebo nefotis fotbal z
posledni lavicky na tribune (coz stejne neudrzis a nestihnes) ho malo
vyuzijes.

xD karta je vpravde novejsi medium s perspektivou rozvoje, ale na 128 SM se
vejde zhruba 150 fotek (2288/1712) + za nadhernych 900 kc si muzes koupit
dalsi. Vetsi medium snad krome par dni v roce (dovolena) neni treba. Ja
osobne teda stahuju fotky do PC co nejdrive to jde - jsem zvedavy jak se
povedly :-)

Pokud chces delat krasne fotky a umis alespon trosku fotit tak jdi do C -
4000. Ja ji mam a nelituju.