Athlon64

petbe ekpetbe na seznam.cz
Neděle Červen 8 16:45:03 CEST 2003

Woland wrote:

> Rekl bych,ze je nacase, aby si koupil vlastni pocitac a vrtal se v nem.

:)))) a to hurónský! Samozřejmě, to již se stalo:). Nicméně podle děti
mají zásadu !Co je tvoje, to je moje a co je moje do toho ti nic není"
:)) Nutno podotknout, že poslední 3-4 roky skládal všechny počítače v
rodině a přilehlém okolí (a oni chodí), tak ho nemůžu jen tak odbýt
mávnutím rukou.

Petbe