Athlon64

petbe ekpetbe na seznam.cz
Neděle Červen 8 16:55:34 CEST 2003

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> No, jestli jste se dostal jak k procesoru, tak k desce, tak uz toho fakt
> kupovat moc nemusite. No jestli desku nemate, tak nejake nejlevnejsi stoji
> kolem 10tis bez DPH.
>
> Ja bych chtel taky tak omylne rizeni osudu :-)

Je to opravdu řízení osudu, takže o penězích se nebavme. Nicméně k Vaší
otázce ohledně desky jsem se ptal a abych se přiznal rozumím tomu ještě
méně. Prý to bude v běžné desce přes nějakou redukci, což má
prodiskutované s jeho kamarádem. A to je IT profesionál, žádný
adolescent. No, jsem skutečně zvědav jak to dopadne, ale aspoň do léta
mám klid, zatím si s tím hraje ten kamarád. Ale asi mne čeká sranda. V
nejhorším klukovy  zabavím jeho Celerona 500MHz ať si s tím heblem dělá
co chce ;)

Petbe