Athlon64

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Červen 8 18:17:12 CEST 2003

petbe wrote:
> Je to opravdu řízení osudu, takže o penězích se nebavme. Nicméně k Vaší
> otázce ohledně desky jsem se ptal a abych se přiznal rozumím tomu ještě
> méně. Prý to bude v běžné desce přes nějakou redukci, což má
> prodiskutované s jeho kamarádem. A to je IT profesionál, žádný
> adolescent. No, jsem skutečně zvědav jak to dopadne, ale aspoň do léta
> mám klid, zatím si s tím hraje ten kamarád. Ale asi mne čeká sranda. V
> nejhorším klukovy  zabavím jeho Celerona 500MHz ať si s tím heblem dělá
> co chce ;)

Tak redukci pro zapojeni Athlonu 64 do "normalni" desky bych chtel
videt. Uz jenom kvuli naprosto odlisnemu pristupu k pameti (integrovany
memory controller primo na procesoru) je to podle me nemozne, pokud
tedy nebude mit redukce celou vlastni cipovou sadu. Jo a celkem beznou
praxi patrne bude osazovat Athlony 64 v dvouprocesorove konfiguraci
(soude podle toho, ze jedina deska, kterou maji v nabidce
www.czechcomputer.cz, ma k dispozici dva sokly).

Nicmene pokud si priplatite nejakych 25-45 tisic za desku a druhy
procesor, podle toho, jak vykonny je ten, ktery uz mate, bude ta masina
trhat asfalt. Na hrani her se to ale asi moc hodit nebude.

--
Jindrich Makovicka