nelze se prihlasit k mailove schrance na Rh7.3 pres NOCC

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Pondělí Červen 9 09:37:52 CEST 2003

ve firewallu to neni urcite, je naprosto stejnz na obou serverech.
Zkousel jsem i jine webmaily - IMP, ... a proste do RH7.2 funguje, od RH7.3
(RH8, RH9) nefunguje.
Posila to hesla z prihlasovaciho formulare v nejakem divnem tvaru ... takze
to vypada na problem s kodovanim ...

minik

> reinstaloval jsem server z Rh 7.2 na Rh 7.3 a nemohu se prihlasit pres
NOCC
>  k postovnim schrankam - hlasi to, ze jmeno a heslo nesouhlasi.
>  Konfigurace je uplne stejna (sluzby, nastaveni serveru i webmailu) - uz
se v
>  tom vrtam 3. den a na nic jsem neprisel.
>  Zkousel jsem i jiny webmaily - IMP, Fereipost - na Rh 7.2 funguje, na Rh
7.3 ne.

Nemuze byt problem ve firewall-u ? Zkuste zastavit ipchains (nebo iptables
zalezi co tam je)