r00t.cz r00ted

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Červen 9 09:39:20 CEST 2003

	Prominte, ale vnimam veci v souvislostech, za Root.cz v soucasne
dobe stoji Internet Info, vzhledem k jejich otevrenosti vudci svemu
financovani (vysledky za rok 2002 jsem vsak jeste nikde nezaznamenal)
bych rekl, ze penize nejsou tou pricinou, kterou ji zde mnoho lidi
predhazuje na prvnim miste...