r00t.cz r00ted

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Červen 9 10:22:49 CEST 2003

> Puvodne jsem myslel, ze na tanhle thread nebudu vubec reagovat. Ale
> tenhle mail me opravdu nadzvedl.
> Kdyz si vezmete jakykoliv slusny casopis tak inzertni oddeleni je
> striktne oddeleno od redakce. A to obema smery, me to velice prosty
> duvod. Redakce odpovida za kvalitu obsahu, Inzerce za priliv penez.
> Jeste Vam to porad nesecvaklo?

Jenze na elekronicka media _nemuzete_ jen tak napasovat pravidla papirovych.
Za papirovy casopis zaplatim dejme tomu 60korun za 60 stranek zajimavych
clanku (a 60 stranek reklamy). Zkuste prodavat clanky na rootovi nebo na
jinem serveru za korunu/jedno precteni. Nemate na to nastroj a i kdyby jste
mel, moc lidi nenajdete, nejsou na to zvykli. Nechci se roota zastavat,
podle meho nazoru byla ona reklama proste chyba, ale netvrdte tady, ze
elekronicke medium a papirove je totez. Proste neni, pravidla hry jsou zcela
jina.

> Pokud si nebudete kupovat jinak kvalitni casopis jen kvuli tomu, ze tam
> je reklama na nekoho koho vy nemate rad., Je to jen a jen vase vec.
> Muzete se k tomu samozrejme svobodne vyjadrit a nekupovat si ho, ale to
> je tak vsechno co proti tomu muzete delat.

Nemyslim, ze by ona reklama byla pro vetsinu ctenaru zasadnim problemem.
Zasadnim problemem je imho to, ze jeji pusteni melo za nasledek
(pravdepodobne) hack serveru. Coz je podle me vyrazne vetsi skoda, nez
prinos reklamy pro provozovatele. Jak kdosi zminil, reklama na MS server se
sloganem "Sem s enikdo nedostane" na hacknutem linuxu je opravdu zabavna
show.

> TAKZE VZKAZ PRO VSECHNY FANATIKY:
>   POKUD NECHCETE CIST ROOT.CZ PROTOZE SE VAM NELIBI REKLAMA MS NA TOMTO
>   SERVERU. TAK HO PROSTE NECTETE.

Fanatici ho nectou uz davno, fanatici se proste bavi tim, ze si hraji na
soudce a sestreluji veci, ktere se jim nelibi.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz