r00t.cz r00ted

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Pondělí Červen 9 09:49:05 CEST 2003

Puvodne jsem myslel, ze na tanhle thread nebudu vubec reagovat. Ale
tenhle mail me opravdu nadzvedl.
Kdyz si vezmete jakykoliv slusny casopis tak inzertni oddeleni je
striktne oddeleno od redakce. A to obema smery, me to velice prosty
duvod. Redakce odpovida za kvalitu obsahu, Inzerce za priliv penez.
Jeste Vam to porad nesecvaklo?

Pokud si nebudete kupovat jinak kvalitni casopis jen kvuli tomu, ze tam
je reklama na nekoho koho vy nemate rad., Je to jen a jen vase vec.
Muzete se k tomu samozrejme svobodne vyjadrit a nekupovat si ho, ale to
je tak vsechno co proti tomu muzete delat.

TAKZE VZKAZ PRO VSECHNY FANATIKY:
  POKUD NECHCETE CIST ROOT.CZ PROTOZE SE VAM NELIBI REKLAMA MS NA TOMTO
  SERVERU. TAK HO PROSTE NECTETE.

  KLoK

A jeste si dovolim komentar:

On Mon, Jun 09, 2003 at 01:20:25AM +0200, Milan Kerslager wrote:
> jak je tezke ho vybudovat). Co byste rekl IBM, kdyby to dali na sve
> stranky o Linuxu?

Clovece vase demagogicke argumenty opravdu neznaji hranici. Zkuste
popremyslet jaky je rozdil mezi strankama bohate firmy, a odbornym
e-zinem. A odpoved na Vasi otazku: bylo by mi to srdecne jedno.

> To, co jste v zajmu penez udelali (a jeste se tim obhajujete) je
> prinejmensim podivne. Jsem zvedavy, co bude nasledujici krok (ze by PR
> clanky MS nebo jakou tedy mate miru?).

Viz. striktni oddeleni Inzertniho oddeleni a Redakce.

> Tohle je podpasovka. Vy shanite penize a ctenare to nezajima, oni
> nepodnikaji jako VY. Pokud nemate dobry obchodni model, dejte misto
> nekomu, kdo je lepsi (a nesnazte se na nej plivat, az se ukaze, ze se
> snazi byt lepsi). S takovymi argumenty je jen krucek k vydavani treba
> porna (tim rikam, ze Vase argumenty kulhaji prinejmensim na jednu nohu a
> ukazuju, co za sebou skryva argument "prachy").

Ano to je skutecne podpasovka. Pokud mate lepsi obchodni model a mate na
to vydavat alespon stejne kvalitni e-zin. Vrhnete se na to a roota
prevalcujte ho,  verim ze pokud na to mate (nemyslim financne) ctenari
za Vami pujdou.
Citite z toho tu demagogii? Uvedomte si prosim ze pouzivam podobnou
argumentaci jako Vy.

> BTW: Pokud byste byli profici (kdyz uz se za ne vydavate), rekli byste
>      zde, ze se omlouvate a priste zvolite jinou cestu pro financovani
>      sve cinnosti. Nikdo by nerekl ANI popel. Jenze vy jeste delate z
>      lidi blbce a obhajujete se prachama. To je jeste horsi. Na co
>      pouzivate hlavu? Nebo si myslite, ze nad Vas neni a muzete vsechno?

Pokud byste mel aspon trosku tolerance, tak byste tento e-mail vubec
nenapsal. a opakuji naposledy:

POKUD VAM TO VADI, PROSTE ROOT.CZ NECTETE.