Divné zobrazení utf-8 kódování

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 9 10:45:02 CEST 2003

Dne ne 8. června 2003 16:38 jste napsal(a):

> Úplně dole na stránce centrum.cz je "kódování" a tam si vyberu utf-8 a už
> je to v prdeli jako google v utf-8.

Já jsem to neviděl protože to nepoužívám ale skusil jsem to a funguje to OK až
na to že ta stránka s tím kodování se zobrazuje blbě.

> Vy jste tak úžesně chtrej... Už jsem tady psal, že blbne JEN utf-8,
> ISO8859-2 je ok. Problém je, že některý stránky jsou jen v utf-8 a pak se
> mi zobrazujou blbě!

> LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2
> LANG=cs_CZ.ISO-8859-2
> LANGUAGE=cs_CZ.ISO-8859-2

Tady máte nastavené iso-8859-2 a chcete aby vám to zobrazovalo unicode správně
????

Chyba v prevodní tabulce utf->iso ???

Já mám linux nastaven na utf8 a vše se mi zobrazuje korektně a v mozille v
jakémkoliv kodování.

[petr na soban ~]$ echo $LANG
cs_CZ.UTF-8

A pokud server v hlavičce pošle špatné kodování tak to ručně přepnu a funguje
to a zobrazí se to správně ovšem to třeba potom dělat u kazdé stránky co je
na tom serveru.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |