Divné zobrazení utf-8 kódování

mody na atlas.cz mody na atlas.cz
Pondělí Červen 9 11:24:13 CEST 2003

On Mon, Jun 09, 2003 at 10:45:02AM +0200, Petr Šobáň wrote:
> Já jsem to neviděl protože to nepoužívám ale skusil jsem to a funguje to
> OK až na to že ta stránka s tím kodování se zobrazuje blbě.

A co mobil.cz? Ten je utf-8 sám od sebe? Jak se zobrazí?

> Tady máte nastavené iso-8859-2 a chcete aby vám to zobrazovalo unicode
> správně ????

Jo. Opera i Mozila používají ttf fonty a ty přece umí utf-8...

> Chyba v prevodní tabulce utf->iso ???

To je možné, ale kde takovou najdu? Vypadá to, že znak pro "ě" je v ttf
fontech něco blbě.

> Já mám linux nastaven na utf8 a vše se mi zobrazuje korektně a v mozille v
> jakémkoliv kodování.
>
> [petr na soban ~]$ echo $LANG
> cs_CZ.UTF-8

To jsem zkoušel, ale měl jsem s tím problémy v některých programech. Ještě
ne všechno je připraveno na utf-8 v Debian testingu... :-|

Mody