Foták

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 9 10:57:03 CEST 2003

Dne ne 8. června 2003 10:46 jste napsal(a):

> mali ste nam aj snad povedat co vlastne od toho fotoaparatu pozadujete
> okrem toho ze chcete aby fical pod lunexami. teda co hodlate vlastne fotit,
> snad by sme vam poradili aj vzhladom na tieto a IMHO podstatnejsie
> poziadavky.

Všem ještě děkuji :-)

Ono to nebylo tak jednoznačné dostal jsem nabidku na ten sony za 12xxx,- Kč a
nevěděl jsem vubec nic o něm, takže jsem to sondoval zda to vůbec pod linuxem
bude chodit.
Potom mi tady někdo řekl o tom olimpusu - starší model a když jsem se díval na
ceny tak jsem našel pouze za hromadu peněz ten model a zároveň jsem natrefil
na ten C 4000 za celkem přijatelnou cenu, našel jsem i český návod stáhl
prostudoval a rozhodl se ho koupit, teď jsem prodejci poslal e-mail takže
uvidím jakou dostanu odpověď.

Prostě puvodně jsem chtěl nějaký do těch 12000,- Kč pro obyčejné
fotografování.
No a když jsem oběvil lepší za celkem přijatelnou cenu tak jsem se rozhodl
zrušit můj foták na kinofilm (jednooká zrcadlovka zenit) a pořídit lepší
digitální. :-)

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |