Divné zobrazení utf-8 kódování

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 9 11:40:03 CEST 2003

Dne po 9. června 2003 11:24 jste napsal(a):

> A co mobil.cz? Ten je utf-8 sám od sebe? Jak se zobrazí?

Taky OK. :-)

> Jo. Opera i Mozila používají ttf fonty a ty přece umí utf-8...

Pokud je máte v utf :-)
Některé ttf nejsou v unicode a pokud se chtělo používat unicode v win musely
se unicode fonty ttf stáhnout z jejich webu. :-(

jinak nevím jaké fonty jsou v XP tam by snad měly již být unicode - prostě o
toto se nezajímám (čti o produkty  M$ )

> To je možné, ale kde takovou najdu? Vypadá to, že znak pro "ě" je v ttf
> fontech něco blbě.

Asi to nebude unicode font viz výše.
Skuste v mozille nadefinovat jako unicode jiný font který je skutečně unicode.
:-)

> To jsem zkoušel, ale měl jsem s tím problémy v některých programech. Ještě
> ne všechno je připraveno na utf-8 v Debian testingu... :-|

No taky některé znaky v některých programech se nezobrazují korektně le již to
ujde RH9 :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |