r00t.cz r00ted

Pavel Kysilka goldenfish256 na centrum.cz
Pondělí Červen 9 13:39:27 CEST 2003

On 09-06-2003 11.24 +0200, Milan Kerslager wrote:

	zdravim,

> [...]

taktez se pripojim k nazoru p.Kerslagera.

uz jsem reagoval tady v konferenci i jinde.

koukal jsem dneska zpetne na cele deni a snazil jsem se najit nejaky
rozumny nazor. nedelam si iluze, ze budu nazvan opet fanatikem.

co me ale na tom celem nejvice stve, je jedna vec.

linuxaci se snazi podporovat otevrena reseni. to se o M$ rici neda.
proc ale nejvetsi linuxovy cesky server podporuje, at uz neprimo, uzavrena
reseni fy Microsoft ?  tohle me nejvice nastvalo.
ta reklama neni jenom na koukani. jejim hlavnim ucelem je zisk M$.
az bude M$ podporovat neco jineho nez jenom sebe, tak at ma treba 10
baneru na root.cz ci jinde. ale nevidim duvod proc M$ pri jejich postoji
podporovat.

> --
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz