r00t.cz r00ted

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Pondělí Červen 9 13:55:48 CEST 2003

> taktez se pripojim k nazoru p.Kerslagera.
>
> uz jsem reagoval tady v konferenci i jinde.
>
> koukal jsem dneska zpetne na cele deni a snazil jsem se najit nejaky
> rozumny nazor. nedelam si iluze, ze budu nazvan opet fanatikem.

Tak snad uz naposledy: pochopte ze root.cz patri konkretnim lidem a je
to jejich rozhodnuti. Jestli bylo spravne nebo spatne se projevi
odlivem/prilivem ctenaru. Pokud nechcete nectete. Pokud to umite delat
lip delejte to lip.

Kdyby server patril komunite at o nem rozhoduje komunita.

Jak by se Vam libilo kdybych Vam ja diktoval ze obyvaci pokoj musite mit
natreny na urcitou barvu? Rozhodnuti co na server patri a co ne nalezi
pouze vlastnikum serveru.

--
  KLoK