r00t.cz r00ted

Pondělí Červen 9 13:49:11 CEST 2003

On Mon, Jun 09, 2003 at 01:06:15PM +0200, Michal Weinfurtner wrote:
> Koukam na freshmeat.net a reklama na MS Visual studio 2003 je skoro pres
> celou stranku :-))

1) freshmeat.net neni root.cz (rozdilna napln)
2) Visual studio neni MS Server 2003
3) cetl jsem nejake ideje od Balmera a musim uznat, ze zamestnava
   chytre lidi (alespon je to videt), kteri pochopili, ze doba
   vymezovani je prekonatelna jinymi prostredky (tj. reformuji
   svuj obchodni model). Zda se, ze je to efektivni postup.

Jak jsem rikal - pokud opravdu je duvodem umisteni reklamy financni
situace, bylo by dobre se zamyslet, zda vetsi objem penez neprinese jiny
obchodni model (tj. napr. prodej znacky, jmena, povesti). Ja osobne si
myslim, ze ano (je to logicke, protoze jmeno je trvala vec, kdezto
banner za tyden uz nebude), nicmene pokud bude root.cz pokracovat
takhle, tak pak nebude co prodavat a na cem stavet (uz jsem mluvil s
prvnim clovekem z IT, ktery se o ten hack a reklamu zajimal a ma
rozhodovaci pravomoce - Co mu mam rict? Ze je to slendrian? Ze Debian je
k nicemu? Ze lide kolem Linuxu neumi? Ze lide, kteri se povazuji za
spicku [oba dva servery] jsou diletanti nebo radeji huli?).

Na druhou stanu - prodat banner je jednoduche a nemusi se pri tom ani
myslet ani prinaset pridanou hodnotu (natoz kreativne pracovat).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz