r00t.cz r00ted

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pondělí Červen 9 14:00:14 CEST 2003

On Po, 2003-06-09 at 13:49, Milan Kerslager wrote:

> 1) freshmeat.net neni root.cz (rozdilna napln)

Root ma jako napln boj proti MS ? Freshmeat ma jako napln reklamu MS ?

> 2) Visual studio neni MS Server 2003

To je snad jedno ne, je to produkt MS, prodava ho MS a je tam znacka (
jmeno ) MS, tak jakej rozdil v reklamnim baneru ?

> 3) cetl jsem nejake ideje od Balmera a musim uznat, ze zamestnava
>    chytre lidi (alespon je to videt), kteri pochopili, ze doba
>    vymezovani je prekonatelna jinymi prostredky (tj. reformuji
>    svuj obchodni model). Zda se, ze je to efektivni postup.

> Jak jsem rikal - pokud opravdu je duvodem umisteni reklamy financni
> situace, bylo by dobre se zamyslet, zda vetsi objem penez neprinese jiny
> obchodni model (tj. napr. prodej znacky, jmena, povesti). Ja osobne si
> myslim, ze ano (je to logicke, protoze jmeno je trvala vec, kdezto
> banner za tyden uz nebude),

No myslim, ze za jmeno root.cz by MS zaplatil i vic nez dal za banner
:-))))

> nicmene pokud bude root.cz pokracovat
> takhle, tak pak nebude co prodavat a na cem stavet (uz jsem mluvil s
> prvnim clovekem z IT, ktery se o ten hack a reklamu zajimal a ma
> rozhodovaci pravomoce - Co mu mam rict? Ze je to slendrian? Ze Debian je
> k nicemu? Ze lide kolem Linuxu neumi?

To si snad delate srandu ne ? Posuzovat lidi kolem linuxu podle jednoho
inet platku, to je trochu troufale, nemyslite ?

>  Ze lide, kteri se povazuji za
> spicku [oba dva servery] jsou diletanti nebo radeji huli?).

Oni se povazuji za spicku ? Z jakeho duvodu ?

M.