r00t.cz r00ted

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Červen 9 13:49:42 CEST 2003

On 9 Jun 2003, Michal Weinfurtner wrote:

> Koukam na freshmeat.net a reklama na MS Visual studio 2003 je skoro pres
> celou stranku :-))

Jo, a ráno jsem se schválně podíval, co dávají za reklamy na
linuxtoday.com.

No a nečekaně se tam objevila reklama na nějaky server, sponsorovaný
Microsoftem, vytahuji tam nějake informace o používání PC a výhra je něco
pro charitu...

Kam to ten svět spěje se tedy ptám? Co na to Zelený Raúl? A co na to řekne
Jan Tleskač?

Tak vám teda nezávidím. Milan má vyhraněné názory na hodně věcí, ale život
je většinou o umění kompromisu mezi tím, co chceme a co můžeme dosáhnout...

R.V.