r00t.cz r00ted

Pondělí Červen 9 14:23:37 CEST 2003

On Mon, Jun 09, 2003 at 02:05:46PM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Správná odpověď je pochopitelně za C) Jako u každého operačního systému,
> který je připojen na celosvětovou síť je jedině správce takového serveru
> odpovědný za to, že si nechá server hacknout.
>
> Docela mě překvapuje, že by jsi mu nedokázal tuto odpověď dát, copak se
> servery na jiných platformách nedají hacknout když na to admin dlabe?

Jsem rad, ze bylo pochopeno, co jsem tim myslel.

> OK, konečně jeden nevyhraněný argument. Proč je tak těžké pochopit, že
> část serveru je prostě PRONAJATA tomu, kdo si ji zaplatí. Je běžné, že se
> na serveru objevují reklamy na produkty ze stejného oboru. Server root.cz
> je v reklamní agentuře Microsoftu zařazen mezi servery, kde se píše o
> operačních systémech, tudíž se zadala reklama na "pack" serverů z tohoto
> oboru.
> Je na tomhle zdůvodnění něco špatného, co by root.cz nemohl udělat nebo
> proč by musel tu reklamu odmítnout?

1) vybere si podle toho, kam smeruje
2) za svoji volbu ponese odpovednost a nasledky (tato debata je nasledek
   a oni si to vyzerou a nema cenu si myslet, ze bych mel drzet hubu,
   kdyz se mi neco nelibi jen proto, ze je to root.cz)
3) protestoval jsem proti tomu, ze ze me delaji zastupci root.cz blbce
   a vyjadruji se ve stylu "potrebujem prachy na clanky, tak mlcte a
   budte radi, ze mate co cist"

Pokud ma byt vysledek nejaky, pak ten, ze root.cz prestava byt tim, za
co by se dal pokladat nebo za co se vydava (delame mnoho pro komunitu,
narazky na neziskovost apod). Dobre, hlavne ze to vim. Nebudu se divit,
az se zmena pristupu projevi vyrazneji. Take je mi jasnejsi, jak se ke
mne (jako autorovi i ctenari) stavi, zaridim se podle toho.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz