r00t.cz r00ted

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Pondělí Červen 9 14:19:58 CEST 2003

On Mon, Jun 09, 2003 at 01:58:05PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Zapomnel jste na dve dulezite veci:
>
> 1) komunita Roota zivi spolehliveji, nez MS
A proto at komunita rozhodne co na server patri a co ne. A jedina cesta
jak to zhodnotit alespon trochu objektivne je navstevnost. Takze do
toho.

> 2) autori clanku pochazeji z komunity
Pokud to autorum vadi, at neprispivaji. Mohou prispivat na jine servery,
je to jejich volba. Kazdy clovek je v rozhodovani zcela autonomni.

Hlas komunity je hlasem vsech jejich clenu, ne tech co krici nejvic
nahlas.

> Bude-li majitel kseftu pohrdat svymi zakazniky, nikam to nepovede.

Posouzeni toho zda zakazniky majitel kseftu pohrda nalezi kazdemu
zakazniku, pokud vetsina dospeje k tomu ze ano projevi se to tim ze do
daneho kseftu nebude chodit.

> Snazil jsem se to vyjadrit slusne, ale zacina me to mrzet.

Mrzi Vas ze jste se chtel chovat slusne? Nebo jsem to spatne pochopil?

--
  KLoK