r00t.cz r00ted

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Červen 9 13:56:31 CEST 2003

On Mon, 9 Jun 2003, Pavel Kysilka wrote:

> co me ale na tom celem nejvice stve, je jedna vec.
>
> linuxaci se snazi podporovat otevrena reseni. to se o M$ rici neda.
> proc ale nejvetsi linuxovy cesky server podporuje, at uz neprimo, uzavrena
> reseni fy Microsoft ?  tohle me nejvice nastvalo.
> ta reklama neni jenom na koukani. jejim hlavnim ucelem je zisk M$.
> az bude M$ podporovat neco jineho nez jenom sebe, tak at ma treba 10
> baneru na root.cz ci jinde. ale nevidim duvod proc M$ pri jejich postoji
> podporovat.

No vás asi za takovéhle názory může omluvit asi jedině věk...

Vždyť pokud se chci něco dozvědět, tak ten banner musím KLIKNOUT!!!

No a vvvoo ttom to je! Já musím chtít! Pokud mám reklamu zakázanou v
prohlížeči, tak nemám problém ani v tom, že se mi tam něco zobrazuje!

Lidi myslete trochu než sem něco napíšete, je z toho tady docela slušný
bulvár...

R.V.