RH9 KDE NVIDIA GLX driver problem

Boruvka qWe na scnet.cz
Úterý Červen 10 00:02:48 CEST 2003

Zdar ve spolek,
    nainstaloval jsem RH9+u2dates. Snazil jsem se nainstalovat ovladace
od NVidia.
Instalace ovladacu probehla bez problemu. Vyeditoval jsem XF86config:
a nahradil
        Driver "nv" with Driver "nvidia"
pridal:        Load   "glx"
smazal:      Load  "dri" a Load  "GLcore"

Po restartu se mi objevi v logu X-ek toto:
(EE) [GLX]: Failed to add GLX extension (NVIDIA XFree86 driver not
found)

Pouzivam KDE. GLX nefunguje :(

Ovsem pouziji-li Gnome (nabehnu do RL 3 a dam start X), objevi se logo
NVIDIA
a vse funguje tak jak ma.

Jak docilim, aby mi GLX fungovalo i pod KDE?
MSI KT4V, XP 1700+, GF4Ti4200

P.S.: Jak docilim toho, aby se mi LICQ spoustelo v KDE automaticky?
Nechce se mu :(

    Dekuji za pomoc Boruvka