RH9 KDE NVIDIA GLX driver problem

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Červen 10 00:51:58 CEST 2003

>Zdar ve spolek,
>    nainstaloval jsem RH9+u2dates. Snazil jsem se nainstalovat ovladace
>od NVidia.
>Instalace ovladacu probehla bez problemu. Vyeditoval jsem XF86config:
>a nahradil
>        Driver "nv" with Driver "nvidia"
>pridal:        Load   "glx"
>smazal:      Load  "dri" a Load  "GLcore"
>
>Po restartu se mi objevi v logu X-ek toto:
>(EE) [GLX]: Failed to add GLX extension (NVIDIA XFree86 driver not
>found)
>
>Pouzivam KDE. GLX nefunguje :(

> [...]

Mate nekde v /usr/X11R6/lib/modules/extensions soubory jako

   libglx.so -> libglx.so.1.0.2960
   libglx.so.1.0.2960

a jsou ze spravne verze ovladacu GLX od nvidie? A rovnez tak
v /usr/lib nebo kdekoli, odkud se linkuji dynamicky knihovny soubory
jako

   libGLcore.so.1 -> libGLcore.so.1.0.2960
   libGLcore.so.1.0.2960
   libGL.so -> libGL.so.1.0.2960
   libGL.so.1 -> libGL.so.1.0.2960
   libGL.so.1.0.2960

To je zakladem funkcnosti GLX u ovladace nvidia, coz je soubor

/usr/X11/lib/modules/drivers/nvidia_drv.o

Jak bych hledal chybu:

Prejdete do init 3, prihlaste se na textove konzoli a spuste "hola" Xka.
Pak hledejte
v logu resp. ve vypisu na terminal. V holych X si muzete i pustit xterm.
Z nej muzete
otestovat GL aplikace (pouzivam sporic "atlantis"). Pokud vse chodi jak
ma, zamerte
se na nastaveni display managera a zpusob, jakym spousti prostredi kde
resp gnome.
To bohuzel neovladam.

Prepnout do txt rezimu:

   # init 3

Login z textove konzole a pak spustit X, prepnout na pozadi:

   # X 1> LOG 2>&1
   # <ctrl+alt+F1>
   # <ctrl+z>
   # bg

Prohlednout soubor LOG, spustit xterm

   # vim LOG
   # export DISPLAY=:0.0
   # xterm &

Otestovat GLX aplikaci, treba:

   # <alt+F7(asi)>
   # /usr/X11/lib/xscreensaver/atlantis

Shodit X:

   # <ctrl+alt+backspace>

Takto bych postupoval. To, co je zapsane jako <ctrl+cosi(asi)>
jsou klavesove zkratky.

Zdr. OldFrog.