ext2 max velikost souboru

Úterý Červen 10 17:52:49 CEST 2003

On Tue, Jun 10, 2003 at 05:07:57PM +0200, Faltynek Pavel wrote:
> Dobry den,
cau

> domnival jsem se, ze max. velikost souboru na ext2 je 2 GiB. Az do te
> doby, kdy kamarad s podivne se chovajicim diskem zalohoval skoro cely jeho
> obsah do souboru, jehoz delka je 70 GiB.
>
> Mohl by mi nejaky znalec prosim objasnit, jak je to tedy s touto hranici?
Ked chces pracovat so subormi vacsimi ako 2GB potrebujes nepredpotopnu
distribuciu (menej ako tak 3 roky) a program musi pouzivat 64bitove funkcie na
pracu so subormi.

Bezne utility to uz vsetko zvladaju.

V ext2 nikdy 2gb limit nebol, je to omnoho viac (ale neviem zhlavy kolko).
Limit bol predovsetkym v glibc a myslim ze mozno aj v jadre.

>                 Pavel Faltynek
Bye,

            Give a man a fish and you feed him for a day;
     teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.