ext2 max velikost souboru

Úterý Červen 10 19:24:10 CEST 2003

On Tue, Jun 10, 2003 at 05:07:57PM +0200, Faltynek Pavel wrote:
> Dobry den,
>
> domnival jsem se, ze max. velikost souboru na ext2 je 2 GiB. Az do te
> doby, kdy kamarad s podivne se chovajicim diskem zalohoval skoro cely jeho
> obsah do souboru, jehoz delka je 70 GiB.
>
> Mohl by mi nejaky znalec prosim objasnit, jak je to tedy s touto hranici?
> Dekuji mnohokrat,

Hranice zaznamu na disku je u ext[23] pri 4kB bloku 2TB na soubor, viz:

http://www.suse.de/~aj/linux_lfs.html

Nizsi hranice mohou vyplynout z limitu jadra (resp. VFS, coz je spolecna
vrstva, pod kterou jsou vlastni ruzne FS), glibc nebo nastroju, ktere
pouzivate (jde zejmena o 32 bitovy limit ukazatele mista v souboru).
Soucasne distribuce by mely byt Ok.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz