Vipul's Razor, Pyzor a sukromie?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Červen 11 09:00:46 CEST 2003

Pavel Machek <pavel na ucw.cz> writes:

> Wow, to opravdu beha tolik ceskych spamu? Ja dostavam anglickych tak
> 30 denne, a cesky tak jeden za mesic... Navic cesti spammeri se jeste
> nenaucili schovavat takze vetsinou staci mailnout jejich adminum...

Doporucil bych vyzkouset bogofilter...  chvili ho budete ucit, co je spam a
co neni a pak vam bude hezky chytat i ceske spamy, tak jako to dela tedka i
me.  Resp. je fajn pouzit bogofilter + spamassassin, tak ze pokud to chytne
bogofilter (ktery je kompilovany = uspornejsi), uz se nepousti
spamassassin, a kdyz to chytne spamassassin, tak to pridat do databaze
bogofilteru.

bogofilter funguje ciste na zaklade vylepsene Bayesian metody, vice
viz. http://bogofilter.sf.net/

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6