Vipul's Razor, Pyzor a sukromie?

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Červen 11 02:33:03 CEST 2003

Ahoj!

> zdravim!
> IMHO vyzradite asi tolik jako ja, kdyz reknu, ze hash meho hesla
> je $1$xV2FG.Jz$2LpB6/28OWqMAQmmceGDK0
> cili cast informace tam je - v "konecnem" case je mozne zjistit
> se slusnou pravdepodobnosti, co v tom mailu bylo (tech moznosti
> je docela dost, ale zas staci testovat jen ty "rozumne".
>
> Sam to nepouzivam, na zahranicni spam to ani moc nepotrebuju (tam
> je spamassassin dostatecny), na ten domaci mi chybi dobra pravidla
> do spamassassinu. Zatim jsem zkousel vytvorit jen cvicne par pravidel
> [...]

Wow, to opravdu beha tolik ceskych spamu? Ja dostavam anglickych tak
30 denne, a cesky tak jeden za mesic... Navic cesti spammeri se jeste
nenaucili schovavat takze vetsinou staci mailnout jejich adminum...

								Pavel
--
When do you have a heart between your knees?
[Johanka's followup: and *two* hearts?]