slackware

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Středa Červen 11 09:15:47 CEST 2003

ahoj a dobry den,
rekl jsem si, ze je cas vyzkouset neco jineho nez RH, takze jsem sahnul po slackware. Stahnul jsem,nainstaloval a mel bych par dotazu:
1. - prisel jsem na to, ze slack neni distribuce zalozena na bal. systemu rpm nebo dpk,ale ze jsou balicky na cd v tar.gz.
 Ma to nejake vyhody oproti napr. rpm ? Jakym zpusobem priinstaluji - odinstaluji balicky ? Je nejak resena zavyslos balicku -
aby mi to zarvalo "k instalaci tohoto balicku je jeste potrebova doinstalovat ......" ?

2. jak je resena instalace na vice stroju - neco jako kickstar u RH ?

3. Nejaky konfiguracni nastroj like RH Xconfigurator ?

Predem dekuji za rady
Roman Mosnicka