slackware

arny chaloua na volny.cz
Středa Červen 11 09:36:27 CEST 2003

Ahoj

odkazu te na cekou knihu o slackware, je tam toho vetsina zodpovezena.
http://qwert.cz/linux/slackware-book/slakbook/book1.html

jinak ve strucnosti:
ad 1) zadne zavislosti nejsou, daji se zjistit pomoci ldd a googlu
balicky se instaluji installpkgm removepkg apod.
ad 2) daji se vytvorit vlastni tag soubory, kterymi se instalace ridi
ad 3) X -configure

Arny